Technologia digital signage pozwala nam na wyświetlanie oraz prezentowanie wybranych przez nas materiałów w wielu lokalizacjach. Jest to możliwe dzięki zestawowi narzędzi, który jest w stanie zaplanować kolejność lub też zautomatyzować proces wyświetlania video. To nowoczesne rozwiązanie stosowane jest, chociażby, w galeriach handlowych czy większych przedsiębiorstwach, gdzie na ekranach wyświetlane są dane oferty marek. O jego zaletach można uzyskać więcej informacji na http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage. A kto na tej technologii skorzysta najbardziej?
Najczęściej materiały wyświetlane są na monitorach/ekranach typu LED, co zapewnia wysoką jakość odczytu. Jeśli chodzi o rozmiary, to w tej kategorii mamy spore możliwości zastosowania – od minimalistycznych urządzeń wielkości telefonu, po ogromnej wielkości telebimy o dużym zakresie widoczności.
Z racji na to, iż zadaniem digital signage jest wyświetlanie z góry zaplanowanej treści, technologia ta dedykowana jest głównie firmom, które działają na większym obszarze lub też posiadają placówki w wielu lokalizacjach. Zazwyczaj małe i dopiero rozwijające się marki nie potrzebują takiej formy reklamy i polecane jest im raczej skorzystanie ze standardowych form przekazu.
Dobrą wiadomością jest coraz częstsza możliwość co do wypożyczenia określonych przestrzeni na reklamę. Aktualnie wynajem videowallu jest możliwy w wielu strefach publicznych. Wykupiony ekran podłączymy bez przeszkód do systemu zarządzania treścią, na którym opiera się digital signage, co w konsekwencji da nam kolejną przestrzeń, w której wyświetlimy ustalony przez nas przekaz (dopasowany pod względem ilości powtórzeń, kolejności, czasu, czy dostosowania go do pory dnia).