Przemysł i technika

Dla kogo przeznaczona jest technologia digital signage?

Technologia digital signage pozwala nam na wyświetlanie oraz prezentowanie wybranych przez nas materiałów w wielu lokalizacjach. Jest to możliwe dzięki zestawowi narzędzi, który jest w stanie zaplanować kolejność lub też zautomatyzować proces wyświetlania video. To nowoczesne rozwiązanie stosowane jest, chociażby, w galeriach handlowych czy większych przedsiębiorstwach, gdzie na ekranach wyświetlane są dane oferty marek. O jego zaletach można uzyskać więcej informacji na http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage. A kto na tej technologii skorzysta najbardziej?

Przyszłość reklamy

Najczęściej materiały wyświetlane są na monitorach/ekranach typu LED, co zapewnia wysoką jakość odczytu. Jeśli chodzi o rozmiary, to w tej kategorii mamy spore możliwości zastosowania – od minimalistycznych urządzeń wielkości telefonu, po ogromnej wielkości telebimy o dużym zakresie widoczności.

Z racji na to, iż zadaniem digital signage jest wyświetlanie z góry zaplanowanej treści, technologia ta dedykowana jest głównie firmom, które działają na większym obszarze lub też posiadają placówki w wielu lokalizacjach. Zazwyczaj małe i dopiero rozwijające się marki nie potrzebują takiej formy reklamy i polecane jest im raczej skorzystanie ze standardowych form przekazu.

Dobrą wiadomością jest coraz częstsza możliwość co do wypożyczenia określonych przestrzeni na reklamę. Aktualnie wynajem videowallu jest możliwy w wielu strefach publicznych. Wykupiony ekran podłączymy bez przeszkód do systemu zarządzania treścią, na którym opiera się digital signage, co w konsekwencji da nam kolejną przestrzeń, w której wyświetlimy ustalony przez nas przekaz (dopasowany pod względem ilości powtórzeń, kolejności, czasu, czy dostosowania go do pory dnia).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

14 + 18 =

Wybór redakcji