Na wyposażeniu każdego biura powinny znaleźć się drukarka i kserokopiarka. To niemal standard. Wyobraźmy sobie dzień w pracy bez tego sprzętu, albo po prostu przypomnijmy sobie moment, w którym jeden z nich się zepsuł? Popłoch i panika. Jak wydrukować ważną umowę dla klienta? Jak skserować dokumenty? Zadania i obowiązki pracownicze, bez tych urządzeń byłyby niemożliwe do spełnienia. Nie mówiąc o dodatkowej, czasochłonnej i nieefektywnej pracy, którą musielibyśmy wykonać. Na szczęście, czasy kalkulatorów minęły bezpowrotnie. Dzisiaj nie zastanawiamy się nad tym co kupić do biura. Bez drukarki i kserokopiarki ciężko sobie wyobrazić sprawnie działającą firmę. Mało tego te tradycyjne urządzenia są dzisiaj wzbogacone o innowacyjną elektronikę, która usprawnia ich działanie. Kserokopiarka Canon jest polecana jako wielofunkcyjne urządzenie, które usprawni obsługę dokumentów. Popularny model w podstawowej wersji posiada duplex, drukowanie i skanowanie.
Dobrej jakości drukarki, też mają wiele funkcji. W firmach, najlepiej sprawdzają się drukarki laserowe, które są bardziej wydajne od atramentowych, do tego są szybsze. Jeśli potrzebujemy nowego urządzenia lub chcemy wykorzystać używany sprzęt, możemy pomyśleć o leasingu drukarek, o którym można się dowiedzieć więcej np. za sprawą tej strony: https://www.telekontrakt.pl/blog-post/leasing-drukarki-dziala/. Taka firma specjalizuje się w udzielaniu leasingu oraz dzierżawy urządzeń biurowych (nowych lub używanych) znanych marek.