Każda platforma e-commerce, oprócz samej witryny internetowej gdzie dokonuje się sprzedaż, składa się również z całego procesu dostarczenia produktu do klienta. Towar musi zostać stosownie przygotowany, zapakowany, nadany u przewoźnika i dostarczony odbiorcy. Dopiero wtedy można powiedzieć o zakończonej transakcji. Niesprzedany trzeba również odpowiednio zmagazynować. Wielu początkujących przedsiębiorców przerasta jednak konieczność organizacji całego, skomplikowanego łańcucha.
Za stosowną opłatą, wszystkim tym zajmie się profesjonalna firma. Wybór odpowiedniej zapewni dobrze opisana oferta z konkretnymi wynikami. Ich usługi obejmują każdy aspekt łańcucha logistycznego – od przechowywania towarów, przez ich pakowanie i nadawanie, po usługi bardziej specjalistyczne, jak dodawanie insertów i obsługa zwrotów. W grę wchodzi nawet wysyłka zagraniczna wraz z uiszczaniem opłat celnych i przygotowaniem dokumentów eksportowych. Przykład takiej oferty można sprawdzić na https://kimlog.pl/services/storage/e-commerce/.