Biznes i usługi

Organizacja pracy w gabinecie stomatologicznym – jak efektywnie zarządzać?

Każdy biznes w pewnym stopniu potrzebuje zarządzania – bez niego nie jest możliwe prowadzenie żadnej działalności. Zarządzanie nie omija także gabinetów stomatologicznych, w których odbywa się ono na nieco odmiennych zasadach. Wynika to ze specyfiki tej działalności. W końcu pracownicy odpowiedzialni są w nich za zdrowie, a nawet życie wszystkich pacjentów.  Dlatego też zarządzanie w gabinetach powinno być efektywne. Jak zrobić to we współczesnym świecie? Odpowiedź znajduje się poniżej.

Stale rozwijające się technologie wprowadzają na rynek niezliczone ilości narzędzi, które pozwalają na efektywne zarządzanie. Także gabinety stomatologiczne mają możliwość skorzystania z nich. Oprogramowanie dla stomatologów appdent.pl jest rozwiązaniem na miarę nowoczesnych gabinetów stomatologicznych. Idealne dopasowanie go do środowiska pracy, zapewnione zostało przez szczegółowe konsultacje ze stomatologami na etapie tworzenia tego innowacyjnego programu, oferującego szereg narzędzi do zarządzania gabinetem stomatologicznym na miarę XXI wieku.

 

Jak działa Appdent?

Organizacja pracy w gabinecie stomatologicznym z wykorzystaniem Appdent, staje się o wiele prostsza i bardziej czytelna. Program ten pozwala każdemu z pracowników na korzystanie z indywidualnie przypisanego konta, na którym widoczne są przydzielone tylko dla niego zadania, procedury oraz oceny jego pracy i rezultatów. Dzięki temu narzędziu, żadna ważna informacja nie zginie w szumie informacyjnym i z pewnością dotrze do adresata.

Appdent udostępnia dla swoich użytkowników, aż 7 modułów, z których każdy z nich dotyczy innego zakresu zadania w gabinecie stomatologicznym. Pozwala zebrać wszystkie informacje w jednym miejscu, dzięki czemu w gabinetach panuje ład i porządek, a każda osoba doskonale zna swój zakres obowiązków. Sprawdź korzyści korzystania z programu Appdent!

Wygodne zarządzanie

Moduł zarządzania w oprogramowaniu dla stomatologów Appdent, widoczny jest dla właścicieli gabinetów. Pozwala na nadawanie uprawnień użytkownikom wedle własnych kryteriów. Dzięki czemu pracownicy mają dostęp tylko do wyznaczonych zadań, procedur i informacji. System pozwala także zlecić wykonywanie zadania zarówno grupie pracowników, jak i pojedynczym osobom. Grupowanie pracowników pod względem stanowiska, zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a także procedur ich obowiązujących, w znacznym stopniu pomaga w rozliczaniu ich z efektów swojej pracy. Wszystko to wpływa na to, że organizacja pracy w gabinecie stomatologicznym staje się o wiele prostsza i czytelniejsza.

Czytelne raporty

Zarządzanie gabinetem nie obejdzie się bez raportów. Appdent, tworzy w automatyczny sposób raporty i statystyki z ocen pracowników, ilości wykonanych przez nich zadań, a także pozwala na kontrolowanie realizacji powierzonych czynności. Takie narzędzie znacznie usprawnia kontrolowanie prawidłowego funkcjonowania gabinetu. Pozwala porównywać między sobą dane okresy w roku, a nawet lata. Co z kolei wpływa na podejmowane decyzje i pozwala jeszcze sprawniej rozwijać gabinet stomatologiczny, zwiększając jakość obsługi pacjenta i wykonywanych usług medycznych.

Szybsze przekazywanie informacji

Dezinformacja to główny wróg efektywnego zarządzania. W gabinetach stomatologicznych nie powinna mieć ona w ogóle miejsca, gdyż jej obecność może być tragiczna w skutkach. Dlatego stosując oprogramowanie dla stomatologów Appdent, masz możliwość udostępniania dla pracowników cennych informacji, ogłoszeń oraz notatek. Możliwość odroczenia publikowania informacji dla pracowników pozwala zaplanować harmonogram dokładnie na dany okres czasu, sprawiając, że plan działania jest jasno określony i stabilny. 

W efekcie tego, każda sprawa dotrze do pracownika lub zespołu – program Appdent skutecznie przypomni o zapoznaniu się z danym ogłoszeniem, a Ty będziesz miał możliwość skontrolowania tego, kto już zapoznał się z  nowymi wytycznymi, poleceniami czy też uwagami. 

Proste przydzielanie zadań i dostęp do procedur

Stosując oprogramowanie dla stomatologów, organizacja pracy w gabinecie jest niezwykle prosta i intuicyjna – moduł zadań, pozwala na określenie zakresu czynności, przeznaczonych do wykonania na dany okres dla danej grupy pracowników lub pojedynczych osób. Dodatkowo aplikacja umożliwia dołączanie notatek i informacji ułatwiających wywiązywanie się z obowiązków przez pracowników. Jako osoba zlecająca zadania, masz możliwość sprawdzenia, czy powierzone czynności zostały już wykonane i jakie jeszcze zostały do wykonania.

Łatwy dostęp do procedur dodatkowo sprawia, że pracownicy mają możliwość podejrzenia ich w dowolnym momencie w sposób zdalny, przez co każda z czynności w gabinecie wykonywana jest zgodnie z wytycznymi i obowiązującymi standardami.

Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi

Moduł pracownicy i oceny udostępniony w oprogramowaniu dla stomatologów Appdent, powstał z myślą o jeszcze lepszym zarządzaniu personelem. Poprzez przydzielanie zadań dla danych osób oraz ocenianie ich pracy w sposób indywidualny, z Appdent zyskujesz łatwe narzędzie do motywowania personelu.

Wszystkie te elementy pozwalają na efektywne zarządzanie – zostały one zebrane w jednym miejscu i opracowane przez najlepszych menedżerów, dzięki czemu użytkownicy tego oprogramowania mają pewność, że z jego wykorzystaniem ich gabinet nabierze nowej, lepszej jakości.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

osiemnaście − 18 =

Wybór redakcji