CV to narzędzie marketingowe, ale także odzwierciedlenie Twoich umiejętności, doświadczenia i wiedzy.
Dobrze napisane CV pomoże Ci zdobyć pracę, ale może też stanowić różnicę między tym, czy dostaniesz rozmowę kwalifikacyjną, a tym, czy zostaniesz pominięty.
Mając to na uwadze, oto kilka umiejętności, które warto mieć w swoim CV:
Sprzedaż jest jednym z najczęstszych stanowisk, na które ludzie aplikują szukając pracy. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży, pokazuje to potencjalnym pracodawcom, że wiesz jak komunikować się z ludźmi, sprzedawać pomysły i zamykać transakcje.
Kierownicy są odpowiedzialni za nadzorowanie pracy wykonywanej przez innych i upewnianie się, że członkowie zespołu wykonują swoje zadania na czas i zgodnie z polityką firmy. Jeśli już wcześniej zarządzałeś pracownikami lub nadzorowałeś ich pracę, wspomnij o tym w swoim CV. Pracodawcy chcą widzieć, że potrafisz skutecznie zarządzać ludźmi, jednocześnie osiągając wyniki.
Dobrym pomysłem jest podkreślenie wszelkich doświadczeń, jakie masz w korzystaniu z programu Microsoft Excel. Pracodawcy chcą widzieć, że potrafisz pracować z arkuszami kalkulacyjnymi i podejmować decyzje na podstawie zawartych w nich danych. Jeżeli nadal nie miałeś styczności z tym programem, to na stronie https://exceliadam.pl/ możesz dowiedzieć się więcej o kursie Microsoft Excel.
Wiele firm wymaga od pracowników pisania raportów lub tworzenia prezentacji jako części ich pracy. Jeśli masz tego typu umiejętności w swoim CV, pokazuje to pracodawcom, że jesteś w stanie zamienić myśli w słowa i przedstawić je jasno innym w formie pisemnej (lub ustnej).