Gdzie jest stosowany i na czym polega system RCP?
Biznes i usługi
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Gdzie jest stosowany i na czym polega system RCP?

System rejestracji czasu pracy to bardzo proste i efektywne rozwiązanie. W miejscach wygodnych dla pracowników jak np. okolice wejścia do firmy, biura czy szatni montowane są specjalne terminale, które rejestrują ich wejścia oraz wyjścia, zarówno służbowe, jak i prywatne. Rejestracja tych zdarzeń, w zależności od zastosowanej technologii, może się odbywać na kilka różnych sposobów. Zebrane dane trafiają do specjalistycznego oprogramowania, gdzie są przetwarzane i przedstawiane w wygodnej formie.

Miejsca zastosowania

Na system RCP  mogą się decydować średnie i większe przedsiębiorstwa. Głownie jest on stosowany w przypadku pracowników biurowych lub call center. Możliwe jest również stworzenie takiego systemu dla operatorów maszyn. System rejestracji czasu pracy zwiększa dyscyplinę i efektywność osób zatrudnionych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jaką herbatę wybrać, białą, czy zieloną?
Jaką herbatę wybrać, białą, czy zieloną?
Właściwości i różnice Za najzdrowszą herbatę powszechnie uważana jest zielona herbata. Jej lecznicze działanie jest doceniane i wykorzystywane od wieków […]
Stawy – jak o nie zadbać?
Stawy – jak o nie zadbać?
Możesz zrobić wiele, aby zadbać o swoje stawy. Oto krótka lista rzeczy które wpływają na Twoje stawy: Ćwiczenia Ćwicz regularnie. […]
Przeprowadzka – jak przewieźć duże meble?
Przeprowadzka – jak przewieźć duże meble?
Przeprowadzka to zawsze stresujący czas i może być jeszcze bardziej, jeśli przenosisz duże lub ciężkie przedmioty. Nie tylko jest stres […]
Ostatnie wpisy