Gdzie jest stosowany i na czym polega system RCP?
Biznes i usługi
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Gdzie jest stosowany i na czym polega system RCP?

System rejestracji czasu pracy to bardzo proste i efektywne rozwiązanie. W miejscach wygodnych dla pracowników jak np. okolice wejścia do firmy, biura czy szatni montowane są specjalne terminale, które rejestrują ich wejścia oraz wyjścia, zarówno służbowe, jak i prywatne. Rejestracja tych zdarzeń, w zależności od zastosowanej technologii, może się odbywać na kilka różnych sposobów. Zebrane dane trafiają do specjalistycznego oprogramowania, gdzie są przetwarzane i przedstawiane w wygodnej formie.

Miejsca zastosowania

Na system RCP  mogą się decydować średnie i większe przedsiębiorstwa. Głownie jest on stosowany w przypadku pracowników biurowych lub call center. Możliwe jest również stworzenie takiego systemu dla operatorów maszyn. System rejestracji czasu pracy zwiększa dyscyplinę i efektywność osób zatrudnionych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Podest magazynowy – do wykonywania jakich czynności może się przydać
Podest magazynowy – do wykonywania jakich czynności może się przydać
Na wyposażeniu magazynu powinien znaleźć się, co najmniej jeden podest magazynowy. Jego zastosowanie jest bardzo szerokie, a praca bez niego […]
Jakie rozwiązania mogą ograniczyć i ułatwić obieg dokumentów?
Jakie rozwiązania mogą ograniczyć i ułatwić obieg dokumentów?
Funkcjonowanie każdej firmy zawsze musi opierać się na ściśle określonych zasadach. Tylko wtedy poszczególne zadania mogą być wykonywane skutecznie, a […]
Klasyczne, czy nowoczesne – jaki rodzaj mebli wybrać do swojego mieszkania?
Klasyczne, czy nowoczesne – jaki rodzaj mebli wybrać do swojego mieszkania?
Aranżacja przestrzeni mieszkalnych nierzadko staje się prawdziwym wyzwaniem dla osób szukających nietuzinkowych i stylowych wnętrz. Atrakcyjne pomieszczenia zawsze cieszą się […]
Ostatnie wpisy