Gdzie jest stosowany i na czym polega system RCP?
Biznes i usługi
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Gdzie jest stosowany i na czym polega system RCP?

System rejestracji czasu pracy to bardzo proste i efektywne rozwiązanie. W miejscach wygodnych dla pracowników jak np. okolice wejścia do firmy, biura czy szatni montowane są specjalne terminale, które rejestrują ich wejścia oraz wyjścia, zarówno służbowe, jak i prywatne. Rejestracja tych zdarzeń, w zależności od zastosowanej technologii, może się odbywać na kilka różnych sposobów. Zebrane dane trafiają do specjalistycznego oprogramowania, gdzie są przetwarzane i przedstawiane w wygodnej formie.

Miejsca zastosowania

Na system RCP  mogą się decydować średnie i większe przedsiębiorstwa. Głownie jest on stosowany w przypadku pracowników biurowych lub call center. Możliwe jest również stworzenie takiego systemu dla operatorów maszyn. System rejestracji czasu pracy zwiększa dyscyplinę i efektywność osób zatrudnionych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak znaleźć dobrego pracownika?
Jak znaleźć dobrego pracownika?
Profesjonalna kadra złożona z wykwalifikowanych pracowników to niezbędny element każdego, doskonale prosperującego biznesu. Bez tego nie ma możliwości odniesienia sukcesu […]
Rehabilitacja kręgosłupa – ćwiczenia, zabiegi na kręgosłup
Rehabilitacja kręgosłupa – ćwiczenia, zabiegi na kręgosłup
Dolegliwości związane z kręgosłupem dotykają coraz młodsze osoby. Jest to wynik postępu cywilizacji, prowadzenia intensywnego trybu życia bez aktywności fizycznej […]
Jakie korzyści można odnieść za sprawą aromatyzacji wnętrz?
Jakie korzyści można odnieść za sprawą aromatyzacji wnętrz?
Zapach oddziałuje na każdego człowieka tak samo mocno, jak choćby dźwięk czy obraz. Jeśli jest przyjemny, to zazwyczaj buduje duże […]
Ostatnie wpisy