Jak głosi powszechnie znane powiedzenie – reklama jest dźwignią handlu. Trudno się z tym nie zgodzić i doskonale wie o tym każdy, kto od kilku lat prowadzi swój własny biznes. Faktem jest jednak, że uważane często przez nas najlepsze alternatywy zareklamowania naszego lokalu usługowego nie są ówcześnie zbyt modne i mogą prowadzić do omijania go szerokim łukiem.
Najskuteczniejszą formą reklamy, zachęcającą do odwiedzin lokalu jest klasyczny szyld reklamowy. Tylko od nas zależy, jakiej wielkości szyld będzie w ciekawy sposób zapraszał do wstąpienia do naszego lokalu, bowiem możemy zawrzeć na nim jedynie informacje dotyczące nazwy czy specyfiki świadczonych usług ale również – zaskoczyć klientów informacjami o zniżkach, czy w jasny i przejrzysty sposób przedstawić godziny otwarcia. Alternatywą na dobrze zapowiadającą się reklamę mogą być również litery przestrzenne, które dzięki swojej wypukłości będą tworzyć porządany efekt wielowymiarowości. Nazwa sklepu stworzona na bazie liter przestrzennych będzie bez wątpienia przyciągać ciekawskie spojrzenia, a tym samym – przyciągnie grono zadowolonych, odwiedzających nasz lokal klientów. Ogromnym plusem liter przestrzennych jest również to, że są one widoczne nie tylko z niewielkich odległości. Ciekawym sposobem na jeszcze efektywniejsze zareklamowanie naszych usług będzie punktowe lub całościowe podświetlenie trójwymiarowych liter, pozwalające na to, aby nasz lokal był zauważalny niezależnie od pory dnia i warunków atmosferycznych.