Korzystając z usług hotelowych, każdy gość oczekuje obsługi na najwyższym poziomie. Oprócz obsługi, czy wystroju ważne są również drobne szczegóły, które wpływają na całościowy odbiór obiektu, w którym się przebywa. W branży hotelowej, jak w każdym innym sektorze, ważne jest pierwsze wrażenie. Pierwsze chwile spędzone w recepcji, czy pierwszy moment po wejściu do pokoju są bardzo ważne. Może to mieć wpływ na późniejszą całościową ocenę. Jak więc zadbać o pozytywny odbiór hotelu?
Obok podstawowych aspektów, na które składa się zadowolenie klienta, warto również zwrócić uwagę na tak zwane drobnostki. Często małe detale potrafią w pozytywny sposób zaskoczyć nawet najbardziej wymagającego gościa. Pomysłem godnym uwagi jest wykorzystanie własnego logo na mydłach hotelowych czy ręcznikach i szlafrokach. Zabieg może z pozoru błahy, jednak potrafi w wyraźny sposób wpłynąć na wizerunek marki. Wykorzystanie własnego logo w ten sposób, tworzy pewne wyobrażenie o miejscu, jako o marce premium. Ranga hotelu wzrasta w oczach klienta. Zadbanie o szczegóły, pozwala odczuć, że nic nie jest przez przypadek, wszystko co znajduje się w hotelu jest dokładnie przemyślane i zaplanowane.